Social Schools

Wij communiceren op onze school via het ouderportaal  “Social Schools.” Dit is een veilig, afgesloten ouderportaal waarin we ouders  informeren.

Wat is Social Schools?
Social Schools is een nieuwe manier van communiceren. Binnen een beschermde, afgesloten omgeving communiceren wij met elkaar. U bent aangemeld voor de groep waarin uw kind zit. Automatisch ontvangt u informatie over deze groep. Daarnaast worden ook algemene schoolberichten verstuurd.

Met Social Schools kunt u dus altijd op de hoogte zijn en weet u wat er gaande is in de school. We verbeteren de communicatie tussen ouders, kinderen, leerkrachten en de school. In een veilige en afgeschermde groep.

Hoe communiceert Social Schools?
Social Schools kun je openen op een tablet, computer of in de Mobiele app ‘Social Schools.’ De mobiele apps voor Android en iOS zorgen ervoor dat u snel geïnformeerd wordt. Deze app is te downloaden in de Play Store of in de App Store. Mocht u geen gebruikmaken van de app dan komen de berichten ook binnen op uw emailadres.

Heeft u al een account? dan kunt u inloggen via:

Socialsschools inloggen url: https://app.socialschools.eu