Voor- en naschoolse opvang

BLOS kinderopvang biedt in ons gebouw kinderen van 10 weken tot 12 jaar een dagarrangement van 7.30 tot 18.30 uur in de vorm van kinderopvang, speelschool en BSO. Leren, spelen, sporten, plezier maken, cultuur en relaxen, alles op één plek, in een vertrouwde omgeving.

Speelschool Nassaupark – Een eigen wereld voor peuters

Op de Speelschool kunnen kinderen van 2 en 3 jaar uit Lisse fijn spelen met leeftijdsgenootjes. De Speelschool heeft een eigen, mooi ingerichte ruimte in ons kinderdagverblijf. De peuters kunnen er heerlijk spelen en krijgen peutergym buiten of in de centrale hal.

BSO de Wirwar – De leukste plek na school!

BSO de Wirwar ligt direct aan het schoolplein in een mooie en aantrekkelijk ingerichte ruimte met de modernste spelmaterialen. Er zijn verschillende hoeken in de ruimte; een bouwhoek, huishoek en er is ook een stoere loungehoek. In de loungehoek kunnen kinderen een boekje lezen of een filmpje kijken. In de kinderkeuken worden kookworkshops gegeven en in het atelier kunnen de kinderen creatief aan de slag. Naast BSO alleen in vakanties, is er ook de keuze voor BSO alleen in schoolweken.

Kinderdagverblijf Nassaupark- Een prettige en veilige omgeving, fijn spelen en aandacht voor uw kind.

Elke groep heeft een eigen afsluitbare buitenruimte, die direct grenst aan de groepsruimte. Daardoor is buitenspelen gemakkelijk, aantrekkelijk en overzichtelijk. Via de buitenruimtes van de groepen is een grote, groene speelruimte toegankelijk, met o.a. spannende speelheuvels, een fietsparcours en een moestuin.

Het kinderdagverblijf is dagelijks geopend van 7.30 – 18.30 uur. Ouders kunnen ook kiezen voor een contract binnen schooltijden. Bent u in de vakanties zelf thuis? Dan kiest u gewoon voor een contract exclusief schoolvakanties. En een dagje ruilen kan!

Kijk voor meer informatie op www.blos.nl of bel met 0252-41827.